Известие

Collapse
No announcement yet.

Мокра Алфичка

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Замерихме компресията на цилиндрите, третия има много ниска компресия.
    Свещта на 3цилиндър е чукната отдолу и всичко е влязло навътре.
    Незнам от къде е влязла тази вода, само ми искарваха версии.
    Стабилната, е че може да е превъртяла зъб и клапани, гарнитура, глава незнам. Каквото сабя покаже мама й алфа да е*а....
    Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
    146 1.4 - Темпераментната друсалинда
    Fiat Punto 1.2 - Сефтака

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от oTBpaTuTko Покажи съобщение
      Здравейте, колеги. Не съм писал от доста време във форума. Да сте живи и здрави всички. Сложих си PowerJet газов инжекцион наскоро и не можах да му се порадвам. Двигателя ми е след основен ремонт
      По темата: Вчера се стестнах доста, защото за 4години не беше ми се случвало. Намокрих колата и то май бая съм я намокрил. 150км. минаха след като карах на газ на магистралата Варна - Шумен, малко след отбивката за Нови Пазар тамън си казах, че остава още мъничко и изведнъж бам след голяма локва колата изгуби мощност и почна да работи на 2,3 цилиндъра. Стреснах се и отидох при газаджия, защото мислех, че проблема е в газовото( преди това нищо й нямаше на колата). Отворихме капака на мотора отгоре, изгасихме я и видяхме, че има вода при свещите, само 2 бяха сухи :О. Изкарахме водата от там, запалихме и същата работа. Изгасихме колата и я бутнахме отпред. Възможно ли е да ми се е намокрила дистрибуторнат капачка, защото колата пали.
      От къде е влязла водата при свещите? (Гарнитура?)
      Ако остава колата да изсъхне 2,3 дена дали ще се оправи?
      Възможно ли е да има вода при клапаните и да работи на 2,3 цилиндъра?
      Успокойте ме
      Първоначално публикувано от oTBpaTuTko Покажи съобщение
      Замерихме компресията на цилиндрите, третия има много ниска компресия.
      Свещта на 3цилиндър е чукната отдолу и всичко е влязло навътре.
      Незнам от къде е влязла тази вода, само ми искарваха версии.
      Стабилната, е че може да е превъртяла зъб и клапани, гарнитура, глава незнам. Каквото сабя покаже мама й алфа да е*а....
      Ти сам си отговорил колега-водата е от локвата!Пожелавам ти скорошно оздравяване на белисимата и на пътя!

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
        Това с транзисторите...... съм го чувал, кажи нещо друго. А кондензатора как пък ще му навредиш не знам.
        ами кондензатора като пробие, после пак има искра на свеща, ама колата не иска да пали. сещаш ли се защо.
        точка

        Comment


        • #34
          Не искам да влизам в спорове затова ще те попитам, колко пъти си вадил кабели на свещи при работещ двигател и колко пъти е пробивал кондензатор, гърмели са транзистори.......

          Comment


          • #35
            вадя кабела, забождам му една свещ , корпуса и на маса и тогава въртя. така правя, щото знам че това е правилния начин. без експерименти , че после.....
            точка

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
              Ти сам си отговорил колега-водата е от локвата!Пожелавам ти скорошно оздравяване на белисимата и на пътя!
              Стига глупости....водата ще подбие свеща....ако е проблем агренажа вече е друга бира...
              Нещо много объркана тема стана......веднъж чета мотора след основен ремонт...след това ниска компресия на 3 цилиндър.....ако слочайно е влезнала вода в трети цилиндър...да не си мислите, че само е преебала компресационият сигмент, пораженията ще са много по големи в тоя случай при работеш двигател....автора нещо се е притеснил и не обеснява като хората...ако има изместване на газоразпледелението чрез прескачане на зъб....тук няма кой да му помогне с думи....трябва си добър майстор

              ---------- Post added at 09:28 ---------- Previous post was at 09:26 ----------

              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
              вадя кабела, забождам му една свещ , корпуса и на маса и тогава въртя. така правя, щото знам че това е правилния начин. без експерименти , че после.....
              Аз пък си слагам средният пръст в лулата....)) малко подскачам но е 100% сигурно
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • #37
                Цитат:
                "Теча на масло спря, благодаря на всички за помоща и некомпетентните отговори Явно найстина майстора бил прав и не са били измислици. Утре сменям масло и почвам с подобренията. :boun cing_smiley::
                Темата за ключ"

                Не злобея колега, ама най-напред си посети "майстора" дето ти прави моторЯ и ти обясни как било нормално за 5000 да изгориш един варел масло
                ... Там някъде и Бобо беше врачувал, че след два месеца темата с "аномалията" пак ще стане актуална
                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                  Цитат:
                  "Теча на масло спря, благодаря на всички за помоща и некомпетентните отговори Явно найстина майстора бил прав и не са били измислици. Утре сменям масло и почвам с подобренията. :boun cing_smiley::
                  Темата за ключ"

                  Не злобея колега, ама най-напред си посети "майстора" дето ти прави моторЯ и ти обясни как било нормално за 5000 да изгориш един варел масло
                  ... Там някъде и Бобо беше врачувал, че след два месеца темата с "аномалията" пак ще стане актуална
                  Аз също си мислех, че може да е просто съвпадение локвата, а не тя да е строшила колата...

                  Comment


                  • #39
                    Колега, прави впечатление, че приемаш за правилни мнения само тези, които ти харесват на теб, а всички останали са "некомпетентни".
                    Тук никой не е седнал да ти пише напук и за да те дразни, а тъкмо напротив, който пише се опитва да помогне! Естествено се изказват предположения и е логично някои от тях да се окажат грешни. Просто не прибързвай с квалификациите.
                    Дано колата се оправи и проблема да се окаже елементарен, но не вини никого ако не е така, просто понякога нещата стават не както ни се иска на нас.
                    Успех!
                    ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
                    ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
                    ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
                    ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от bager Покажи съобщение
                      Колега, прави впечатление, че приемаш за правилни мнения само тези, които ти харесват на теб, а всички останали са "некомпетентни".
                      Тук никой не е седнал да ти пише напук и за да те дразни, а тъкмо напротив, който пише се опитва да помогне! Естествено се изказват предположения и е логично някои от тях да се окажат грешни. Просто не прибързвай с квалификациите.
                      Дано колата се оправи и проблема да се окаже елементарен, но не вини никого ако не е така, просто понякога нещата стават не както ни се иска на нас.
                      Успех!
                      Цитатът, в който се споменава думата некомпетентни е от съвсем друга тема - ставаше за разход на масло тук
                      Да не нагнетяваме напрежение
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                      Comment


                      • #41
                        АхЪ, тогава "майсторчето" му беше казало нещо от рода "като улегнат сегментите ще спре да харчи литър масло на литър бензин и нЕма да има ядове" - е "улегнаха" сегментите - ся да видим дали компетентния майстор ще си приеме рекламацията или ще му обясни, че причината е в левия заден стоп примерно.
                        Ма нищо де, то детето още е малко, има къде да се учи да слуша по-големите батковци
                        AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                          Цитатът, в който се споменава думата некомпетентни е от съвсем друга тема - ставаше за разход на масло тук
                          Да не нагнетяваме напрежение
                          Много добре знам за коя тема става въпрос! Реакцията е една и съща и затова написах поста си . Не виждам нагнетяване на напрежение, просто давам съвет. Прочети пак предишното ми мнение, ако не вярваш.
                          ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
                          ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
                          ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
                          ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

                          Comment


                          • #43
                            Специално за темата за маслото никой не можа да ми обясни за какво точно става на въпрос.
                            А за тази тема нещата се оказаха по-сериозни от локвата и така нататък. Майстора, на който бях поверил една шапчица с пари след вкарване на колата вече при мой човек. Коляновия вал имаше доста голям луфт. Ще се търси отговорност на "майстора".
                            Извинявам се колеги, благодаря за съветите и коментарите. Надявам се сега чрез лошия опит да ми кажете качествен майстор.
                            Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
                            146 1.4 - Темпераментната друсалинда
                            Fiat Punto 1.2 - Сефтака

                            Comment


                            • #44
                              За Варна ли търсиш майстор?
                              Търси тва лице......http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=1288
                              Ползвай го и за вбъдеще......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #45
                                Да! И да подчертая, майстора е колега на колегата със маслата за Варна и там форумен сервиз Препоръчан от друг колега от форума... както и да е....

                                ---------- Post added at 10:00 ---------- Previous post was at 09:56 ----------

                                Точно от приятел колега ми даде телефона на пининфарина и той ме прати на негов човек, защото той бил много чат по алфови двигатели. !!!
                                Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
                                146 1.4 - Темпераментната друсалинда
                                Fiat Punto 1.2 - Сефтака

                                Comment

                                Working...
                                X